pedagógia

Cercetarea examină modul în care realitatea socială a congregațiilor / bisericilor s-a transformat în ultimele decenii și, în consecință, ce schimbări au avut loc în anumite domenii ale activității pastorale. Aceste schimbări reprezintă o provocare pentru biserici din două puncte de vedere.

A tanulmány a mese és a bibliai történetmondás ősi hagyományát hasonlítja össze és megállapítja, hogy életünk történetmegélés és történetmesélés dinamikájában telik, tudáskészletük élni és és túlélni segít. Hatásuk a gyülekezetpedagógiában alapvető, használjuk a történetmondás eszközét és erejét életünk minden szegmensében.

Mindig aktuális egy képzés modern kihívásokhoz történő újragondolása. Ez alól a teológiai képzés sem kivétel. Egy megalapozott tanmenet pedig csak a kimenet felől fejtheti vissza azokat a kompetenciákat, amelyeket a képzésben kialakítani szeretne. Jelen esetben ez azt jelenti, hogy az Egyház, annak lelkipásztorai kell megfogalmazzák, milyen készségek elégségesek, és milyen új területen lenne szükségük támogatásra. Ennek felmérésére a szociológia módszertana ad eszközöket. Szükség van tehát egy szakszerű felmérésre e téren.

Subscribe to pedagógia