Ugrás a tartalomra
Kolozsvári Protestáns Teológiai Intézet
Erdély református, evangélikus és unitárius lelkészképző egyeteme
HU
EN
RO
AKTUÁLIS
Hírek
Eseménynaptár
Közlemények
Álláshirdetések
Sajtóvisszhang
Blogok
KPTI 120
INTÉZET
Szervezeti felépítés
Történet
Szabályzatok
Hivatalok
Egyetemi kapcsolatok
Bentlakás
Étkezde
Támogatók
Ismertető füzet
FELVÉTELI
Református alapképzés (BA)
Evangélikus alapképzés (BA)
Unitárius alapképzés (BA)
Magiszteri képzés (MA)
OKTATÁS
Képzések
Tantárgyak
Órarend
Neptun
Erasmus
Ösztöndíjak
Oktatási segédanyagok
Értékelések
KUTATÁS
Kutatási projektek
Intézeti kiadványok
Könyvek
Tanulmányok
Cikkek, recenziók
Studia (SDTP)
Református Szemle
Könyvtár
RLGYTK
SZEMÉLYEK
Oktatók
Óraadó oktatók
Emeriti
Ifjúsági lelkipásztor
Adminisztratív személyzet
Könyvtári személyzet
Doktorok
AKADÉMIAI ÉLET
Istentiszteleti alkalmak
Kórus
Missziói tevékenység
Diákélet
Előadások
Prédikációk
Legáció
Képgaléria
Search form
Keresés
A tanítvánnyá válás lehetőségei és segédeszközei a modern pedagógiai tudományok tükrében
Általános bevezetés a pedagógia elméleti és történeti hátterébe
Olvasmány:
Kron, Friedrich W.:
Pedagógia
, 457-474 (18)
Tartalom
Katekhétika I
Ismerkedés a tantárggyal
A csoport katekhetikával kapcsolatos tudásának a felmérése
A katekhézis mint folyamat bemutatása és a résztvevők beszervezése a folyamatba
A katekhetikai koncepció megfogalmazása az eddigi teológiai és pszichoszociológiai tudás alapján
Személyiséglélektani alapfogalmak
Társaslélektani alapfogalmak
Fejlődésléketani alapismeretek
Kulturális, szociális és teológiai antropológiai alapfogalmak a katekézist illetően
A tanítványság mint életforma - a katekhézis célja
A tanítvánnyá válás lehetőségei és segédeszközei a modern pedagógiai tudományok tükrében
Tantervelmélet és óratervezés a katekhézisben
Pedagógiai ismeretek használata a különböző korosztályok katekhézisében
A katekhéta személye és habitusa mint a tanulási folyamatot meghatározó tényező
Oktatás- és tanulásszervezési ismeretek